Program cjeloživotnog obrazovanja 1.
RANE ODGOJNO-OBRAZOVNE INTERVENCIJE ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U UČENJU I PONAŠANJU
ECTS:
13 ECTS‑bodovaPodručje, polje:
interdisciplinarno područje znanosti, polje obrazovne znanostiTrajanje programa:
6 mjeseci;petak poslijepodne i/ili subota prijepodne (prema izvedbenom programu)
70 sati aktivne onsitenastave uz podršku online praćenja i komunikacije s polaznicima
Voditeljica programa:
izv. prof. dr. sc. Nataša VlahOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Izvoditelji nastave:
- prof. dr. sc. Mirjana Lenček (logopedija);- izv. prof. dr. sc. Nataša Vlah (poremećaji u ponašanju);
- izv. prof. dr. sc. Petra Pejić Papak (pedagogija);
- Tea Juretić, magistra socijalne pedagogije.
Broj polaznika:
maksimalno 25 polaznikaPočetak - završetak:
studeni 2022. - lipanj 2023.Cijena po polazniku:
2.500,00 KN (331,81 €)O programu:
Program cjeloživotnog obrazovanja omogućit će polaznicima stjecanje specifičnih znanja i vještina za uočavanje zaštitnih i rizičnih čimbenika u prevenciji nepoželjnog psihosocijalnog razvoja učenika.Stečena znanja i vještine omogućit će polaznicima da postanu učinkovitiji odgojno-obrazovni djelatnici kroz teorijske spoznaje o etiološkim i fenomenološkim aspektima problema u ponašanju i istraže vlastite mogućnosti u primjeni strategija procjene i planiranja strategija rada u inkluzivnim odgojno-obrazovnim okruženjima.
Ishodi učenja:
Odabrati adekvatne tehnike, metode, postupke i strategije u identifikaciji rizika i zaštita za probleme u ponašanju kod djeteta i njegove okoline (obitelj, institucija, vršnjačke skupine itd.) kao i razvijanju zaštite i smanjivanju rizika kod djeteta i njegove okoline (obitelj, institucija, vršnjačke skupine itd.) te ih primijeniti uz kontinuiranu procesnu i ishodišnu samorefleksiju.Planirati adekvatne oblike pomoći odgojne i/ili didaktičko-metodičke prilagodbe djetetu ili učeniku s problemima u ponašanju i/ili višestrukim teškoćama koje uključuju i teškoće u učenju (disleksija, disgrafija, diskalkulija) uvjetovanim organskim čimbenikom ili progredirajućim psihopatološkim stanjem i evaluirati provedene postupke.
Primijeniti profesionalne kompetencije za vođenje odgojno-obrazovne skupine, stvaranje sigurnog okruženja za učenje i pozitivnog ozračja te upravljanje disciplinom učinkovitim interakcijama i suradničkim strategijama rada.
Evaluirati svoju ulogu u multidisciplinarnom timu za procjenu, programiranje i evaluaciju individualiziranih edukacijskih programa u odgojno-obrazovnim ustanovama.
Evaluirati svoju ulogu u suradnji s obitelji u uspješnoj primjeni ranih odgojno-obrazovnih intervencija za djecu i mlade.
Dodatne informacije:
Komunikacija s nastavnicima i konzultativna nastava odvijat će se online prema izvedbenim planovima i organizacijskim mogućnostima polaznika.Obveze polaznika detaljnije se utvrđuju detaljnim izvedbenim planovima predmeta. Uspješnost na svakom pojedinom predmetu vrednuje se kategorijama obavio-nije obavio (nema brojčanih ocjena).
Uvjeti upisa:
završeni preddiplomski stručni ili sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij (rani i predškolski odgoj i obrazovanje, učiteljski studij, studij pedagogije, psihologije, teologije, edukacijske rehabilitacije, logopedije, kineziologije i drugi studiji predmetne nastave).
Prijave:
Prijava polaznika u sklopu projekta „NEW STEM Kutina – ABECEDA budućnosti“
Prijave dostavlja škola za svakog polaznika.
Prijava treba sadžavati:
- Ispunjeni prijavni obrazac,
- presliku osobne iskaznice,
- presliku rodnog lista,
- presliku diplome o završenom obrazovanju.
Prijava za upis šalju se na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Rok za prijavu je petak 21.10.22.