IGRA, PRIRODA I ODRŽIVI RAZVOJ: KAKO POTAKNUTI POVEZANOST S PRIRODOM DJECE RANE I (PRED)ŠKOLSKE DOBI?
Dunja Anđić
2022.
Znanstvena monografija izv. prof. dr. sc. Dunje Anđić pod nazivom „Igra, priroda i održivi razvoj: kako potaknuti povezanost s prirodom djece rane i (pred)školske dobi?“ nastala je u okviru sveučilišnog istraživačkog projekta i sufinancirana od Sveučilišta u Rijeci projektom br. Uniri-pr-drustv-19-19 „Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena djece mlađe školske dobi i digitalne tehnologije“. Ova knjiga igru stavlja u kontekst suvremenih spoznaja o dobrobiti igre, pri čemu se na igru gleda kao na ključnu pretpostavku procesa razvoja osjetljivosti djece za okoliš i održivi razvoj; igra predstavlja značajan čimbenik u poticanju značajnije povezanosti s prirodom u okolišima u kojima djeca žive, odrastaju, razvijaju se i uče.
Knjigom se ta tematika želi približiti svima, a posebice potaknuti buduće i sadašnje odgajatelje, učitelje i znanstvenike zainteresirane za područje odgoja i obrazovanja za održivi razvoj da promišljaju, istražuju i unaprjeđuju postojeće prakse rada u ustanovama ranog i predškolskog te osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja.