Nastavne djelatnosti u okruženju
Tijekom 2019./20. akademske godine ostvarena je terenska nastava:
- studenti Učiteljskog studija uključeni su u Projekt „Ivana Brlić-Mažuranić“ u OŠ Pećine u Rijeci
- studenti RPOO sudjelovali u pričaonici „Pssst ....mala priča!“ u Ogranku Trsat GK Rijeka te su čitali priče djeci u DV Veseljko
- studenti Učiteljskog studija sudjelovali su u realizaciji programa „Školsko poslijepodne samo za mene“ u OŠ Nikola Tesla, s djecom iz ranjivih skupina
- studenti Učiteljskog studija sudjelovali su u „Programu poludnevnog boravka“ u Domu za odgoj djece i mladeži i Udruzi Tić s djecom iz ranjivih skupina
- studenti Učiteljskog studija sudjelovali su u radionici „Čudotvornica“ u Pomorsko-povijesnom muzeju Rijeka
- studenti Učiteljskog studija pripremili izložbu fotografija u suradnji s DND Rijeka
- studenti Učiteljskog studija su prisustvovali 24. reviji lutkarskih kazališta u Rijeci
- studenti Učiteljskog studija posjetili su Ustanovu Ivan Matetić Ronjgov u Ronjgima
Studenti volonteri aktivno su sudjelovali u slijedećim aktivnostima:
- kao pripovjedači priča za laku noć Udruge Portić u Dječjoj bolnici Kantrida
- kao pripovjedači priča u Pričaonici za djecu Bajkoklub - Dječji odjel Stribor, Ogranak Trsat GK Rijeka
- u programu "Školsko poslijepodne za tebe" u radu s djecom iz ranjivih skupina u OŠ Nikola Tesla
- u programu Rane intervencije pri Centru za skrb autističnih osoba u Rijeci
- u projektu „Zeleni Sušak – hommage Josipu Kulfaneku” pri ozelenjavanju površina oko OŠ Centar i OŠ Vladimir Gortan
- u Laboratoriju kreativnih vještina
- u Centru za poticanje darovitosti
Iako samo tijekom zimskog semstra posjetili su nas gosti predavači na različitim kolegijima, dok su u okviru programa "Zakantajmo kako su nas vadili" gostovali Muška i Ženska klapa "Kastav" sklopu kolegija Folklorna glazba
Studenti 4. godine Učiteljskog studija izradili su video uradak za nezaboravnu nastavu iz kolegija Metodika Likovne kulture
Studenti 4. godine Učiteljskog studija izradili su video uradak za nezaboravnu nastavu iz kolegija Metodika Likovne kulture