Edukacija 2014. - Priča koja pomaže
Centar za istraživanje djetinjstva u suradnji s mr.sc. Anom Barišić organizira edukaciju pod nazivom: Priča koja pomaže i Lessac
Voditelj: Mr.sc. Ana Barišić, učiteljica razredne nastave, magistrica komunikologije, završen osnovni trening (180 sati) na Lessac Research Institute, DePauw University, Greencastle, Indiana, USA
Mjesto održavanja: Učiteljski fakultet u Rijeci, soba 308
Namjena: edukacija je namijenjena odgojno-obrazovnim djelatnicima (sveučilišnim profesorima, odgajateljima, učiteljima razredne nastave, stručnim suradnicima, ...)
Metode rada: predavanja, radionice, individualizirano praćenje sudionika, rad preko web 2.0 alata (komunikacijski alati)
Ishodi učenja sudionika edukacije:
Nakon završene edukacije sudionici će moći:
- analizirati mogućnosti primjene Priče koja pomaže u razredu/skupini
- izabrati metaforu usmjerenu na modificiranje nepoželjnih oblika ponašanja i napisati Priču koja pomaže
- pripovijedati Priču koja pomaže Lessac metodom
- poučavati optimalnom vokalnom kvalitetom protektivnim korištenjem glasnica uz pomoć strukturalne facijalne ekspresije; smanjenje napetosti vilice te grla
- primjenjivati jezične vježbe usmjerene na poboljšanje izgovora kod djece
- Priča koja pomaže kao pedagoški alat
- Primjena i odabir Priče koja pomaže u odnosu na korespondiranje s djetetovim emocionalnim stanjem
- Kompozicija i kreativno pisanjePriče koja pomažu
- Primjena metafore i primjeri Priče koja pomaže u osvještavanju pozitivnih učinaka na djetetovu unutarnju razinu
- Lessac metodaproduženog izgovora suglasnika muzičkim ponavljanjem
- Lessac rad na dramskom izričaju kombinacijom triju bazičnih svojstva pokreta: opuštenost-odlučnost-razigranost
- Lessac metoda čitanja „igrivih“ suglasnika
- Primjena Lessac metode u pripovijedanjuPriče koja pomaže postizanjem vokalne dinamike i kontrole glasa
Program edukacije:
Edukacija će se realizirati u tri termina: 14.3.,21.03., 11.04. za istu grupu polaznika
Seminar 1. Uvodni dio
8.45prijava sudionika
9.00 – 10.30Priča koja pomaže kao pedagoški alat
10.30-10.45Pauza
10.45 – 12.15Radionica Lessac ekspresivno pripovijedanje
12.15 – 12.30 Pauza
12.30 – 13.30 Lessac jezične vježbe
13.30 – 14.00 Individualni pristup reprodukciji y- buzz
Seminar 2. Teorija, modeli i primjeri kreativnog pisanja
9.00-10.30 Kreativno pisanje Priče koja pomaže u specifičnim situacijama 1.dio
10.30 – 10.40 Pauza
10.40-11.25 Kreativno pisanje Priče koja pomaže u specifičnim situacijama 2.dio
11.25 – 11.45 Pauza
11.45 – 14.00 Lessac rad na dramskom izričaju pokretom (BASIC BODY NRGs: Buoyancy-Potency-Radiancy) i Lessac konverzacijske vježbe
Seminar 3. Pripovijedanje Lessac metodom
9.00 – 10.30 Glasovne vježbe čitanja i pripovijedanja Priče koja pomaže po Lessac metodi, 1. dio
10.30 - 10.45 Pauza
10.45 – 12.15Instrumentalizacija konsonanta poLessac metodi
12.15 – 12.30Pauza
12.30 – 14.00Glasovne vježbe čitanja i pripovijedanja Priče koja pomaže po Lessac metodi, 2. dio